خرید تولیدی کفش مجلسی زنانه

آنچه در این مقاله شرح داده ایم ...

برای دیـدن لیست قیمت +جزئیات حراجی مخصوص شب عید 1402 در کـانـال های زیر عضو شوید :

برای دیـدن لیست قیمت +جزئیات حراجی مخصوص شب عید 1403 در کـانـال های زیر عضو شوید :

بررسی تولیدی کفش مجلسی زنانه

تولیدی کفش مجلسی زنانه یکی از درآمدزا ترین کسب و کار های عمده در بازار پاپوش است.

    • پا افزار های مجلسی میتواند گزینه خیلی مناسبی برای شرکت در ضیافت ها و مهمانی ها و دورهمی ها باشد. بانوان علاقمند به فشن و تیپ های جذاب، تمایل دارند تا همواره در میان دوستان و آشنایان خود مانند ستاره ای ممتاز، بدرخشند و دلربایی کنند.

از اینرو، خیلی از آنها به سراغ پاپوش های مجلسی می روند. استفاده از این کفش ها موجب می شود تا پاها کشیده ‌تر و اندام بالا تنه ظریف تر به نظر برسد. در نتیجه بانوان در این پاافزارها، جداب تر از همیشه دیده خواهند شد.

بسیاری از مردم پاپوش های مجلسی را به طور کلی، تحت عنوان کفش های پاشنه دار می شناسند. از آنجا که تقاضای بانوان برای خرید این پا افزار ها هیچگاه از بین نمی رود، فروشندگان و تاجران حوزه کفش، صندل و دمپایی نیز همواره در حال داد و ستد این محصول می باشند.

از اینرو، شرکت تزار مارکت (Tezarmarket.com) به عنوان بازار عمده آنلاین انواع کفش، صندل و دمپایی، پیوسته می کوشد تا این نیاز بازار را به نحو احسن تامین کند. شما می توانید خاص ترین پاپوش های مجلسی را با جدیدتر مدل ها، در کانال تلگرام تزار مارکت به آدرس TEZARMARKET@، مشاهده کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف تولیدی کفش مجلسی زنانه، بیشتر آشنا شوید.

انواع پاپوش های مجلسی

تولیدی کفش مجلسی زنانه مدل های مختلفی را به مرحله ساخت و فرآوری می رساند.

    • خریداران تزار مارکت به راحتی میتوانند انواع مختلف این پاپوش را در وبسایت و کانال تلگرام تزار مشاهده کنند و در صورت تمایل، به منظور نهایی کردن خرید با بخش مشاور فروش در پشتیبانی کانال ارتباط برقرار نمایند. اکنون با چند مدل از این کفش ها آشنا شوید.

تولید و فروش عمده کفش مجلسی زنانه جدید
تولید و فروش کفش زنانه مدل پاشنه گربه ای

پاشنه گربه ای (Kitten Heel)

کیتن هیل به معنای پاشنه گربه ای در زبان فارسی، از جمله پاپوش های زنانه مجلسی است.

      • این پاافزار که قدمت طراحی و تولید آن به دهه ۱۹۵۰ میلادی می رسد، دارای پاشنه ای کوتاه و مخروطی شکل با انحنای ملایم در قسمت عقبی کفش است.

ارتفاع کم پاشنه و خمیدگی معتدل کیتن برخلاف مدل های دیگر مانند اسکارپین، استفاده مکرر از این پاپوش را آسان تر می کند. لذا علاوه بر مجالس و مهمانی ها، در محیط های اداری نیز می توان از این مدل استفاده کرد.

سایز پاشنه در این پاافزار، معمولا بین ۳ تا ۵ سانتیمتر است. از اینرو این مدل در ایران، کفش پاشنه ۳ سانتی هم نامیده می شود.

تولید و فروش عمده کفش مجلسی زنانه جدید
تولید و فروش کفش زنانه مدل پلتفرم

پلتفرم (Platform Shoe)

یکی از مدل های فانتزی تولیدی کفش مجلسی زنانه، مدل پلتفرم می باشد.

      • برخلاف ظاهر امروزی پلتفرم ها، این پاپوش نیز تاریخچه طولانی چند صد ساله دارد و در گذشته های دور به منظور حفاظت از پا در برابر آلودگی یا رطوبت، از جنس چوب تولید می شده است.

پلتفرم غالباً با پاشنه بلند و زیره ضخیم خود شناخته می شود که این مسئله به هر دو قسمت جلو و عقب کفش، ارتفاع و فاصله می دهد. پلتفرم ها بسته به طراحی خود، به دو نوع مجلسی و زمستانی تقسیم می شوند که به نوع مجلسی آن استریپر هم می گویند.

استریپر شفاف بوده و حالت بلورین دارند و در قسمت پنجه و روی پا نیز باز و آزاد می باشد. این در حالی است که پلتفرم زمستانی چنین شفافیتی ندارد و از آن جهت که تمامی پا را تحت پوشش قرار می دهد، در دسته بوت ها قرار می گیرد. ارتفاع پاشنه و زیره کفش در این مدل پر طرفدار، از 3 تا ۲۰ سانتی متر متغیر است.

پلتفرم ها به دلیل کاهش انحنای کف پا، موجب کاهش فشار در ناحیه قوزک و انگشتان پا می شود. با این وجود باید توجه داشت که هر چقدر ارتفاع کفش بیشتر باشد، سهولت رفت و آمد هم کاهش پیدا می کند و مهم تر از آن، خطر پیچ خوردن مچ پا نیز افزایش می یابد.

تولید و فروش عمده کفش مجلسی زنانه جدید
تولید و فروش کفش زنانه مدل پشت بندی

پشت بندی (Slingback)

در میان مدل های معرفی شده در این مطلب، پشت بندی یا همان Sling back، بیشترین شباهت را به مدل کیتن دارد. پشت بندی نوعی پافزار مجلسی است با پاشنه کوتاه و انحنای نرمال در زیر کفش که از نظر ظاهری شبیه به پاشنه گربه ای می باشد.

تفاوت این دو مدل، در پوشش پا است. پاپوش های پشت بندی، در قسمت مچ پا دارای یک نیم بند با سگک قابل تنظیم هستند که فقط از پشت مچ عبور می کند.

      • علت نام گذاری این مدل به Sling back در زبان انگلیسی نیز همین نیم بند می باشد که کل مچ را در بر نمی گیرد‌.

علاوه بر این، برخلاف کتین که معمولاً جلو بسته میباشد، پشت بندی هم به صورت جلو باز تولید میشوند و هم به شکل جلو بسته.

تولید و فروش عمده کفش مجلسی زنانه جدید
تولید و فروش کفش زنانه مدل اسکارپین

اسکارپین (Scarpin Shoe)

اسکارپین یکی دیگر از محصولات تولیدی کفش مجلسی زنانه است. این نوع پاپوش که طراحی ساده ای دارد، به صورت جلو بسته و پشت بسته تولید می گردد. اسکارپین دارای یک پاشنه نازک و بلند می باشد. بغل و روی پا در این مدل آزاد و عریان است و این مسئله به جذابیت فرد کمک زیادی می کند.

      • اسکارپین جز پرفروش ترین محصولات بازار است به طوری که وقتی صحبت از کفش پاشنه بلند می شود، اغلب تصویر این مدل در ذهن تداعی می گردد.
تولید و فروش عمده کفش مجلسی زنانه جدید
تولید و فروش مدلی از کفش زنانه پنجه روباز

پنجه رو باز (Open Toe Shoe)

پنجه رو باز یا همان کفش انگشتی، به پاافزار های جلو بازی گفته می شود که در قسمت رویه و سرپنجه آن معمولا ًیک نوار یا بند کامل، خطی یا شفاف وجود دارد. عریانی انگشتان، بغل و روی پا به جز در قسمتی که این نوار وجود دارد، مشخصه کفش انگشتی است. پاشنه این های مدل نیز سایز های مختلفی دارد و ممکن است نازک یا ضخیم باشد.

تولید و فروش عمده کفش مجلسی زنانه جدید
تولید و فروش کفش لژدار زنانه

لژدار (Wedge)

از جمله مدل های مطرح در تولیدی کفش مجلسی زنانه، پاپوش های لژدار است که به آنها گوه‌ نیز گفته می شود.

      • مدل لژ که نمونه های اولیه آن به سده ششم قبل از میلاد می رسد، کفشی مجلسی با پاشنه ای بلند و ضخیم است که البته موارد استفاده از آن، تنها به ضیافت و مهمانی محدود نمیشود.

از این پاپوش می توان به طور روزمره نیز استفاده کرد. با این حال باید توجه داشت که ارتفاع پاشنه نباید خیلی زیاد باشد. کفش لژدار یا پاشنه گوه ای برخلاف مدل اسکارپین پاشنه باریک و مجزایی ندارد بلکه عقب آن قطور و یکسره است که به قسمت جلویی کفش متصل می باشد.

همچنین برخلاف پلتفرم، در قسمت پنجه پهن و کوتاه تر می شود که این ویژگی، مشخصه پاپوش های گوه‌ ای است.

تولید و فروش عمده کفش مجلسی زنانه جدید
تولید و فروش عمده کفش مجلسی زنانه مدل چکمه گلادیاتوری

چکمه گلادیاتوری (Gladiator Boot)

آخرین نمونه از پاپوش های مجلسی زنانه که قصد معرفی آن را داریم، مدل گلادیاتوری است.

      • این پاافزار همانطور که از نام آن پیداست، شبیه به پاپوش های مبارزان دوره روم می باشد و طرح آن نیز از نمونه های قدیمی کفش های گلادیاتوری برداشته شده است.

مدل های گلادیاتوری اغلب پاشنه ای کوتاه و کفی تخت دارند و مانند چکمه تا زیر زانو می آیند. این مدل ممکن است به صورت جلو بسته یا جلو باز طراحی شود. همچنین ممکن است پوشش آن بر روی ساق پا، سراسر بسته یا توری شکل باشد که بیشتر به صورت زیپی فرآوری می گردد.

با توجه به شمایل پاافزار گلادیاتوری، می توان آنها را نوعی چکمه زیبا و جدید تلقی کرد که برخلاف چکمه های معمولی، در هنر طراحی پوشاک یک عامل زیبایی به شمار می آید.

شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *