Eitaa | برای دیدن محصولات حراجی کانال ایتــا کلیک کنید…

تزار مارکت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
cropped-photo_2020-04-18_00-18-29
تزار مارکت

معرفی سایت فروش عمده کفش

آنچه در این مقاله شرح داده ایم ...

برای دیـدن لیست قیمت +جزئیات حراجی مخصوص شب عید 1402 در کـانـال های زیر عضو شوید :

برای دیـدن لیست قیمت +جزئیات حراجی مخصوص شب عید 1403 در کـانـال های زیر عضو شوید :

آشنایی با سایت فروش عمده کفش

سایت فروش عمده کفش و دسترسی به آن که بتواند تنوع، نوآوری و کیفیت را در یک وبگاه گردآوری کند، خواسته خیلی از فعالان صنعت پاپوش است. از آنجا که خرید کفش عمده می تواند هزینه های پرداختی بابت تهیه و ارسال کالا را کاهش دهد و در نتیجه به سود فروشندگان اضافه کند، از اهمیت زیادی برخوردار است. ما در این مطلب شما را با یکی از بهترین سایت های فروش کفش ایران آشنا می کنیم. شرکت تزار مارکت (Tezarmarket.com) همان مجموعه توانمندی است که به عنوان بازار آنلاین پاپوش، علاوه بر عمده فروشی کفش، در عرصه فروش عمده صندل و دمپایی نیز مشغول به خدمت رسانی است.

اهمیت عمده فروشی کفش

خرید از سایت فروش عمده کفش، یک امکان فوق العاده برای تاجران و فروشندگان صنعت پاپوش میباشد. مغازه داران همواره تمایل دارند تا جدیدترین و متنوع ترین محصولات را بدون صرف زمان زیاد و بدون حضور شخصی در بازارهای عمده فروشی، از راه های مطمئن به صورت عمده خریداری نمایند. بنابراین، خرید عمده کفش از یک سایت معتبر می تواند این نیاز مغازه داران را به نحو احسن تامین نماید. با این حال، دستیابی به یک سایت معتبر نیز دغدغه ای بجا و مهم است. امروز به این سوال همیشگی که از کجا کفش عمده بخریم؟، یک پاسخ قاطع می دهیم.

سایت فروشگاه عمده کفش - سایت فروش عمده تزارمارکت
سایت فروشگاهی انواع کفش تزارمارکت

کانال تلگرام تزار مارکت

شرکت تزار مارکت (Tezarmarket.com) به عنوان بازار عمده آنلاین انواع کفش، صندل و دمپایی، بیش از دو دهه است که در این صنعت پر متقاضی فعالیت می کند. این سایت فروش عمده کفش، با جمع آوری محصولات مختلف از تولیدی های سراسر کشور، بیش 3 هزار پاپوش جدید و با کیفیت را در کانال تلگرام خود به آدرس Tezarmarket@ بارگذاری نموده است.

خریداران عزیز می توانند با مراجعه به کانال تلگرام تزار، محصول دلخواه خود را انتخاب کرده و با اطمینان از یک داد و ستد مطمئن و پرسود، اقدام به سفارش آن نمایند. نشان اطمینان تزار مارکت، مجوز های دریافتی و شهرت این شرکت در صادرات محصولات ایرانی به کشور های دیگر است.

انواع کفش

      • محصولات ارائه شده در سایت فروش عمده کفش، از تنوع بسیاری برخوردار می باشد. در زیر به منظور آشنایی شما خریدار و مصرف کننده عزیز با این محصولات، به بررسی اجمالی چند نمونه از کفش های پر فروش بازار می پردازیم.
سایت فروشگاه عمده کفش - سایت فروش عمده تزارمارکت
سایت فروشگاهی انواع کفش تزارمارکت

کفش مجلسی

پاافزار های مجلسی، از جمله محصولاتی است که در سایت فروش عمده کفش به وفور یافت می شود. پاپوش های مجلسی به آن دسته از کفش های زنانه ای اشاره دارد که بانوان در مراسم های مختلف مانند جشن عروسی، جشن تولد، مهمانی های مهم و یا حتی در محیط های اداری و مراسم خاکسپاری، از آنها استفاده می کنند.

این نوع کفش ها معمولا دارای پاشنه هستند. پاافزار های مجلسی زنانه، تنوع بسیاری دارند و در اشکال و مدل های گوناگون از جمله پلتفرم، اسکارپین، لژدار و …، به تولید می رسند. پاپوش های مجلسی به دلیل داشتن پاشنه در عقب کفش، موجب کشیدگی پشت ساق پا و در نتیجه برجستگی ماهیچه دوقلو می گردد که پاهای بانوان زیبایی خیره کننده ای می دهد. همچنین به میزان ارتفاع پاشنه، ممکن است قد بانوان نیز بلند تر از حالت معمول دیده شود. همه اینها در کنار شمایل تماشایی و دلپذیر این نوع پا افزارها، به جذابیت زنان کمک شایانی می کند.

کفش رسمی

همانگونه بانوان برای شرکت در ضیافت ها و مهمانی ها پاپوش های ویژه خود را دارند، آقایان نیز دارای کفش های مناسب خود می باشند. پاافزار های رسمی مردانه با ظاهری کشیده و نوک تیز، به استایل و جایگاه آقایان جلوه زیباتری می بخشد. از اینرو ترجیح خیلی از مردان به ویژه کارمندان و شاغل دولتی، استفاده از پاپوش های رسمی است.

کفش ورزشی

داشتن پاپوش مناسب برای دستیابی به عملکرد بالا و جلوگیری از ضربه های احتمالی در مسابقات ورزشی، یک ضرورت انکار ناپذیر است. در سایت فروش عمده کفش، مدل های متنوعی از این نوع پاافزار ها یافت می شود که به آنها کفش ورزشی یا اسپرت (sport) می گویند. این نوع پاپوش ها همان ابزاری هستند که لازمه فعالیت های ورزشی می باشد.

بدون شک هر رشته ورزشی خصایص منحصر به فرد خود را دارد. این خصایص موجب می شود تا پاپوش های اسپرت نیز به منظور تناسب با محیط پیرامون، به صورت تخصصی طراحی شوند. به طور مثال کفش های فوتبال دارای استوک های برجسته و نوک تیز می باشند و پاافزار های بسکتبال، دارای کف شیاردار پهن با پاشنه بسیار ضخیم. از اینرو، پاپوش های فوتبالی به درد زمین های چمن می خورند و پاپوش های بسکتبال، به درد سالن های چوبی یا پارکت دار.

یکی از اهداف مهم در فراوری کفش های ورزشی یا اسپرت، جلوگیری از آسیب های وارده به بدن است. از آنجا که رشته های ورزشی مختلف، بر قسمت های مختلف بدن فشار های متفاوتی را وارد می کنند، نمی توان از یک نوع کفش برای همه آنها استفاده کرد. به ویژه اگر آن کفش یک پاپوش رسمی، مجلسی یا حتی کتونی باشد!

سایت فروشگاه عمده کفش - سایت فروش عمده تزارمارکت
سایت فروشگاهی انواع کفش تزارمارکت

کفش کتونی

کتونی ها یا همان پاپوش های اسنیکرز (Sneakers)، نوع دیگری از پای افزار های محبوب بازار می باشند. کتونی کفشی است با ظاهر ورزشی که معمولا از رویه ی پارچه ای و کفی لاستیکی تشکیل می گردد. این پاافزار های سبک و راحت، در بین دختران و پسران جوان هواداران زیادی دارند. برای خرید عمده کتونی ارزان، تنها کافی است به کانال تلگرام تزار مارکت مراجعه کنید.

در خصوص این مطلب که آیا می توان کتونی ها را نیز یک کفش ورزشی به شمار آورد و زیر دسته کفش های اسپرت قرار داد، باید به چند نکته مهم توجه کرد. کتونی ها اگرچه ظاهری ورزشی دارند اما همه خصایص این نوع کفش ها را دارا نمی باشند.

پاپوش های اسپرت به منظور استفاده در فعالیت های ویژه در محیط هایی مانند سالن بسکتبال، زمین چمن و … طراحی شده اند. در حالیکه پاافزار های اسنیکرز صرفاً مناسب فعالیت های معمولی بوده و در انجام ورزش های سبک از آنها استفاده می شود. همچنین زیره کفش های کتانی غالباً نرم و کم دوام است که در نتیجه، نمی تواند فشار چندانی را متحمل شود.

ساختار و طراحی اسنیکرز ها تابع الگویی ثابت و عمومی است. در نتیجه اگر بخواهیم با نگاهی کلی و عرفی به کفش های کتانی و ورزشی نگاه کنیم، شاید بتوانیم اسنیکرز ها را در زمره همان پاپوش های اسپرت قرار دهیم. در حالی که با نگاه دقیق تر و تخصصی تر، نمی توان از تفاوت آشکار اسنیکرز و اسپرت چشم پوشی کرد.

کفش طبی

یکی دیگر از کالا های عرضه شده در سایت فروش عمده کفش، پاپوش های طبی است. این روزها خیلی از افراد به دلیل وضعیت معیشتی و مشکلات عدیده زندگی، مجبورند ساعات بیشتری از روز را در محیط بیرون از منزل، مشغول به کار و فعالیت باشند. این در حالی است که رفت و آمد های روزمره و استفاده طولانی مدت از پاپوش ها، می تواند برای سلامت جسمانی افراد مشکل آفرین باشد.

استفاده همیشگی از کفش های رسمی خشک و تنگ و یا کتونی های نه چندان استاندارد، باعث می شود تا در بلند مدت به کف، مچ و ساق پا فشار زیادی وارد شود. این مسئله علاوه بر بروز درد در ناحیه پا، عضلات کمر را نیز تحت فشار شدید قرار می دهد. اگر فرد از پیش دارای بیماری های مفصلی و عضلانی باشد، وضع از این هم بدتر می شود.

بنابراین حتما لازم است تا در استفاده از پاپوش های دلخواه، تجدید نظر جدی صورت پذیرد. کفش های طبی همان انتخابی هستند که می توانند فرد را از این وضعیت ناراحت کننده نجات دهند. پاپوش های طبی به دلیل انطباق با اصول علمی پزشکی، موجب کاهش اثرات منفی کفش بر سلامت بدن می شوند. این محصولات تحت نظارت متخصصان ارتوپدی در کارگاه های ویژه تولید می شوند. در نتیجه از استاندارد قابل اطمینانی برخوردار هستند.

لیست قیمت
شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *