معرفی عمده فروشان کفش اسلامشهر

آنچه در این مقاله شرح داده ایم ...

برای دیـدن لیست قیمت +جزئیات حراجی مخصوص شب عید 1402 در کـانـال های زیر عضو شوید :

برای دیـدن لیست قیمت +جزئیات حراجی مخصوص شب عید 1403 در کـانـال های زیر عضو شوید :

آشنایی با عمده فروشان کفش اسلامشهر

عمده فروشان کفش اسلامشهر از جمله عرضه کنندگان پاپوش در بازار های داخلی و خارجی می باشند. در اسلامشهر، کارگاه های تولیدی زیادی وجود دارند که هر روزه انواع و اقسام کفش ها، صندل ها و دمپایی ها را به مرحله فرآوری و تولید میرسانند.

همانطور که هر شهری در ایران به خصیصه ای معروف است، اسلامشهر نیز در کنار تبریز به قطب کفش سازی ایران شهرت دارد. از اینرو، محصولات متنوع این منطقه توسط عمده فروشان مختلف به سراسر کشور منتقل می گردد. یکی از برترین عمده فروشان کفش اسلامشهر، شرکت تزار مارکت (Tezarmarket.com) می باشد.

تزار مارکت به عنوان تولید کننده، تامین کننده و صادر کننده انواع پاپوش، پاافزار های تولید شده در کارگاه ها و کارخانجات مختلف ایران از جمله تولیدکنندگان اسلامشهر را، به صورت عمده به فروش می رساند. این شرکت، رابط قابل اطمینان تاجران، تولیدکنندگان و فروشندگان جزئی فروش است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با حوزه پاپوش و کار شرکت تزار مارکت، بیشتر آشنا کنیم.

تولید و فروش عمده انواع کفش در مراکز اسلامشهر
تولید و فروش عمده انواع کفش ، کتانی ، مردانه و زنانه … اسلامشهر – کفش تزارمارکت

بازار کفش ایران

چه مرد باشید و چه زن، چه پیر و چه جوان، پاافزار نیاز همیشگی شماست. عمده فروشان کفش اسلامشهر در صدد رفع این نیاز همیشگی می باشند. پاپوش های مختلف اعم از کفش، صندل و دمپایی، از جمله وسایلی هستند که بدون آنها نمی توانید زندگی کنید. از اینرو به منظور رفع نیاز مصرف کنندگان، تولیدی های مختلف در سراسر جهان اقدام به فرآوری و تولید پاافزار های گوناگون در رنگ ها ، مدل ها و طرح های مختلف بر حسب جنسیت، سن و انتظار مصرف کنندگان از پاپوش ها می نمایند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کشور عزیز ما نیز یکی از کانون های توانمند جهان در این عرصه است. ساخت و تولید پاپوش در ایران، قدمت بسیار طولانی دارد. به طوریکه معمولا این کشور را در کنار یونان و مصر، به عنوان نخستین خاستگاه پاافزار های بشر می شناسند.

امروزه محصولات تولیدی کارخانجات حرفه ای در ایران، به یکی از مهمترین کالاهای صادراتی تبدیل شده است. به طور مثال، شرکت تزار تنها در سال گذشته 864 هزار جفت از محصولات داخلی را به کشور های روسیه، آلمان، ترکیه، امارات، عمان، عراق، آذربایجان، پاکستان، افغانستان و … صادر کرده است. تزار مارکت علاوه بر فروش و صادرات، در زمینه آموزش بازاریابی نیز فعالیت می کند. در ادامه، بیشتر به این مسئله می پردازیم.

پاپوش های داخلی

عمده فروشان کفش اسلامشهر، عرضه کننده پاپوش های تولید داخل هستند. در 12 کیلومتری پایتخت، صدها مرکز تولید پاافزار های مجلسی، صندل، راحتی، کتانی، رسمی و بوت در حال فعالیت می باشند. عمده فروشان کفش اسلامشهر، وظیفه معرفی این تولیدی ها و محصولات آنها را بر عهده دارند.

اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می شود که پای رقابت میان محصولات داخلی و خارجی به میان می آید. با توجه به میزان واردات پاپوش های خارجی که اغلب آنها به صورت قاچاق و با کیفیت پایین به کشور وارد می شوند، چند سالی است که خط تولید کارگاه های ایرانی با خطر رکود و تعطیلی مواجه شده است. قیمت پایین، واردات بی رویه و تبلیغات گسترده کالاهای تولید خارج، باعث تنگ تر شدن فضای فعالیت برای تولیدی های داخلی می گردد.

عدم فروش پاپوش های ایرانی به ویژه در بازار داخلی، باعث کاهش درآمد کارگاه های بومی شده و در نتیجه، ورشکستگی و انحلال آنها را به همراه دارد. یکی از پیامد های آشکار این مسئله، بیکار شدن کارگران است. با این وجود، مدتی است که وضعیت کارگاه ها و کارخانجات داخلی در صنعت کفش، صندل و دمپایی، مسیر بهبودی را طی می کند. ارتقای سطح کیفیت در فرآورده های تولیدی و استفاده از تکنولوژی پیشرفته در خط تولید، علاوه بر شعار حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی، موجب جان گرفتن دوباره صنعت پاپوش ایران شده است. یکی از عواملی که می تواند در این میان نقش حائز اهمیتی را ایفا کند، عرضه کنندگان هستند.

تولید و فروش عمده انواع کفش در مراکز اسلامشهر
تولید و فروش عمده انواع کفش ، کتانی ، مردانه و زنانه … اسلامشهر – کفش تزارمارکت

نقش عرضه کنندگان

از آنجایی که دسترسی مصرف کنندگان نهایی یا فروشندگان جزئی فروش کفش، به تولیدکنندگان خارجی تقریباً غیر ممکن است و در رابطه با تولیدکنندگان داخلی نیز، این ارتباط به سختی صورت میگیرد، لذا آنچه می تواند دو گروه تولید کنندگان و خریداران را به یکدیگر مرتبط و متصل نماید، عرضه کنندگان می باشند. همه محصولات، چه پاپوش های داخلی و چه پاافزار های وارداتی، از این کانال در بازار عرضه می شوند. در نتیجه این مسئله، عرضه کنندگان را به کانون رقابت میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

بدون شک هر چه این گروه به سمت معرفی و نمایش کفش های داخلی پیش بروند، اقتصاد کشور پیشرفت بیشتری یافته و توسعه ملی رشد قابل توجه ای پیدا می کند. و برعکس، هرچه به سمت پاپوش های خارجی بروند، اقتصاد کشور های رقیب تامین شده و وضعیت صنایع داخلی با خطر رکود و اضمحلال مواجه می شوند.

در نتیجه حمایت از اقتصاد کشور و کارگران و کارفرمایان ایرانی، حکم می کند که عرضه کنندگان بیشتر راجع به ارائه محصولات بومی و داخلی خود دقت نمایند. خصوصاً آنکه پاافزار های ایرانی نه تنها کیفیتی پایین تر از محصولات مشابه خارجی ندارند، بلکه از بسیاری از کالاهای بی ارزش درجه دو و سه خارجی بهتر و بادوام تر هستند.

عمر مفید پاافزار های ایرانی، بسیار بیشتر از محصولات نامرغوب خارجی است. عمده فروشان کفش اسلامشهر برای کار خود، دقیقا همین نکته را مد نظر داشته اند. تزار مارکت به عنوان یکی از بزرگترین عمده فروشی های کشور، با دفاع از قلب تپنده صنعت پاپوش ایران، موجب تامین نیاز های مغازه داران و بهبود بازاریابی تولیدکنندگان شده است.

یک عرضه کننده نمونه

وظیفه عمده فروشان کفش اسلامشهر، صرفاً معرفی فهرست وار پاافزار های تولیدی داخل نیست. یک عمده فروش خوب باید ضمن پیشنهاد جدیدترین، متنوع ترین و باکیفیت ترین پاپوش ها، همه امکانات را به منظور تسهیل و تضمین یک خرید موفق برای تاجران و فروشندگان خرده فروش، فراهم آورد!

      • یک عمده فروشی در وهله اول، باید منبعی امن و قابل اطمینان باشد. تمام افرادی که با فضای مجازی سر و کار دارند، از افتادن در دام کلاهبرداران اینترنتی نگران هستند. لذا برخورداری از نماد ها و مجوز های لازم، امری ضروری برای یک عرضه کننده خوب و موثق است. علاوه بر این، عمده فروشان باید با توجه به تعداد بالای فروش، هزینه های پرداختی خریداران را کاهش دهند.

اعطای تخفیفات ویژه در کنار قیمت های مناسب، منفعت مغازه داران و فروشندگان پاافزار ها را افزایش می دهد. همچنین یک عرضه کننده نمونه، هزینه های جابجایی و مدت زمان موثر در فرآیند فروش و تحویل کالا را کاهش می دهد. اگر شما هم قصد دارید با چنین عرضه کننده ای وارد داد و ستد شوید، پیشنهاد ما به شما شرکت تزار مارکت است.

تولید و فروش عمده انواع کفش در مراکز اسلامشهر
تولید و فروش عمده انواع کفش ، کتانی ، مردانه و زنانه … اسلامشهر – کفش تزارمارکت

تزار مارکت، انتخاب یک

      • تزار مارکت (Tezarmarket.com) به عنوان بازار آنلاین کفش عمده، جدیدترین، متنوع ترین و باکیفیت ترین پاپوش های تولید شده را از کارگاه ها و کارخانجات تولیدی در اسلامشهر دریافت کرده، و آنها را به صورت عمده به دست تاجران و فروشندگان مختلف در سراسر کشور می رساند. این شرکت با در دست داشتن نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی، نشان ملی ثبت ساماندهی و نماد پرداخت امن زرین پال، فضای ایمن و مطمئنی را برای خرید اینترنتی مشتریان به ارمغان می آورد.

یکی از ویژگی های مجموعه تزار، تخفیف های ویژه و گارانتی پس از فروش برای خریداران است. اکسپرس این شرکت محصولات خریداران را در مدت زمانی سریع به دست آنها می رساند و در صورت تاخیر، جهت دفع هرگونه ضرر یا بی اعتمادی مشتریان، اقدام به پرداخت خسارت می کند.

شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *