کانال تولیدی کفش ارزان تزار مارکت

آنچه در این مقاله شرح داده ایم ...

برای دیـدن لیست قیمت +جزئیات حراجی مخصوص شب عید 1402 در کـانـال های زیر عضو شوید :

برای دیـدن لیست قیمت +جزئیات حراجی مخصوص شب عید 1403 در کـانـال های زیر عضو شوید :

 آشنایی با کانال تولیدی کفش ارزان

کانال تولیدی کفش ارزان و خرید از آن، یک دغدغه است. ناگفته پیداست که شرایط معیشتی مردم در این روزهای سخت، دچار گرفتاری بسیاری شده است. کاهش قدرت خرید مردم و افزایش لحظه به لحظه قیمت ها موجب شده تا بسیاری از افراد در تامین مایحتاج زندگی خود دچار مشکل شوند. از اینرو خیلی از مردم ناچارند با اولویت بندی میان نیاز های خود، برخی اقتضائات را فدای برخی دیگر کنند مسلماً وقتی پای چنین دسته بندی به میان می آید، نیاز های ضروری و اولی جای اقتضائات غیر ضروری و ثانوی را خواهند گرفت.

خرید و تهیه بعضی از اقلام برای ادامه زندگی، آنقدر ضروری و بدیهی است که واقعاً نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. از جمله این اقلام، پاپوش هایی هستند که چه در محیط بیرون و چه در منزل، همیشه از آنها استفاده می کنیم.

آیا تاکنون تصور کرده اید که با پای برهنه روی آسفالت سخت و کثیف خیابان راه بروید؟ آیا می توانید بدون آنکه کفشی به پا داشته باشید، در محیط کار حاضر شوید؟ بدون شک پاسخ به این سوالات منفی است. حفاظت از پا در برابر آلودگی ها و آسیب های مختلف، آنقدر مهم و حیاتی است که بشر را از همان گذشته های دور به فکر ساخت پاافزار انداخته است.بنابراین هرگز نمی توان زندگی بدون کفش را تصور کرد. حالا که مردم از تهیه پاپوش ها ناگزیرند و پاافزار ها هم بر حسب برند تولیدی، جنس، طرح و نوع خود قیمت های مختلفی دارند، منطقی است که افراد به سمت خرید کفش های ارزان تر بروند.

کانال تولیدی و فروش عمده کفش ارزان - مرکز تزارمارکت
کانال تولید و فروش عمده کفش ارزان و باکیفیت – ایران،قم – کفش تزارمارکت

بررسی تفاوت قیمت ها

هدف ما در این مطلب معرفی کانال تولیدی کفش ارزان، به منظور رفع نیاز های مشتریان با قیمت های مناسب است. اولین سوالی که شاید در خرید پاپوش های ارزان به ذهن افراد خطور می کند، آن است که دلیل ارزانی این محصول چیست؟ از آنجا که ما ایرانی ها هیچ گرانی را بی ‌حکمت نمی دانیم و هیچ ارزانی را بی ‌علت، این ضرب المثل قدیمی ما را به ریشه یابی قیمت گذاری ها سوق می دهد.

احتملاً تصور برخی این است که یک پا افزار ارزان قیمت، پاپوشی بی کیفیت و نامناسب است و برعکس، هر کفش گرانی یک محصول باکیفیت و عالی است. وگرنه دلیلی ندارد که اختلاف قیمتی میان یک کالا با کالاهای دیگر از یک نوع وجود داشته باشد. در حالیکه اگر کمی دقت کنیم، متوجه می شویم که لزوماً چنین نیست! عوامل مختلفی در کاهش یا افزایش قیمت ها موثر واقع می شوند که به عنوان یک مشتری نهایی، تاجر کفش و مغازه دار خرده فروش، باید همه آنها را در نظر بگیریم.

کفش گران، لزوماً باکیفیت نیست!

بازار پاپوش متشکل از برند ها و کارخانجات مختلفی است که برخی از آنها بسیار معروف و با سابقه بوده و برخی دیگر شهرت و پیشینه کمتری دارند. بعضی از آنها در وسعت جهانی کار می کنند و بعضی دیگر در سطح ملی یا منطقه ای. این مسئله یکی از عوامل افزایش یا کاهش قیمت هاست.

شرکت هایی مانند آدیداس، نایکی و پوما از آنجا که بسیار شناخته شده هستند و البته از مواد اولیه و اجناس با کیفیت در خط تولید خود استفاده می کنند، قطعاً هواداران بیشتری هم دارند. تقاضای زیاد برای تهیه پاافزار از این شرکت ها، موجب رشد درخواست شده و افزایش درخواست برای خرید این پاپوش های مارکت دار نیز، باعث افزایش قیمت ها می گردد.

علاوه بر این صادرات محصولاتی نظیر آدیداس و نایکی به کشور های مختلف، به دلیل عدم تعادل میان ارزش پول کشور صادر کننده و وارد کننده، قیمت نهایی محصول را برای خریداران بیشتر می کند. حال اگر به این مسئله میزان تاثیرگذاری دلال های حوزه پاپوش و شرایط رقابتی بازار را هم اضافه کنیم، آنگاه خواهیم دید حکمت گرانی برخی پاافزار ها چیست. همیشه اینطور نیست که یک کفش گران قیمت، الزاماً کفش با کیفیتی هم باشد.

گاهی تقاضای زیاد و کمیابی محصول در بازار به دلیل عدم دسترسی به عرضه کننده، ممنوعیت واردات یا احتکار، موجب افزایش قیمت یک کفش می گردد. گاهی نیز انحصاری بودن بازار و تعداد محدود عرضه کننده، موجب تزاید قیمت می شود. در هر حال، نباید این نکته مهم را از خاطر برد که قیمت گذاری یک پاپوش همیشه متناسب با ارزش واقعی آن نیست!

کانال تولیدی و فروش عمده کفش ارزان - مرکز تزارمارکت
کانال تولید و فروش عمده کفش ارزان و باکیفیت – ایران،قم – کفش تزارمارکت

کفش ارزان، چرا و چطور؟

همانطور که گفته شد، عوامل مختلفی در قیمت گذاری کفش ها تاثیر دارند. کانال تولیدی کفش ارزان، بر اساس همین عوامل اقدام به عرضه محصولات با قیمت های پایین تر می کند. یکی از مسائلی که موجب ارزانی پاافزار تولیدی می شود، وجود تعداد زیاد کارگاه های تولیدی است.

وقتی رقابت بین تولیدکنندگان و فروشندگان زیاد باشد و مجموعه های مختلفی در این عرصه فعالیت کنند، لاجرم خریداران هم حق انتخاب بیشتری دارند. لذا هر تولیدکننده و عرضه کننده ای می کوشد با پایین نگه داشتن قیمت ها، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند.

      • علاوه بر این، آن دسته از کارخانجاتی که برای تهیه مواد اولیه خود امکانات بیشتری دارند و هزینه های متفرقه آنها مانند اجاره مکان، دستمزد نیروها و … کمتر و پایین تر است، نیاز به قیمت گذاری های بالا ندارند. و این مسئله می تواند موجب کاهش قیمت ها شود.اگر خرید مستقیم کفش از تولیدی، داد و ستد عمده و ساخت و فرآوری پاپوش های کپی را نیز در نظر بگیریم و نقش دلال ها را از میان حذف کنیم، قیمت گذاری شکل واقعی تری هم پیدا می کند.

در نتیجه، این تصور که هر محصول ارزانی یک کالای بی کیفیت است، به همان اندازه غلط می باشد که بگوییم هر محصول گرانی یک کالای ارزشمند است! شرکت تزار مارکت (Tezarmarket.com) نمونه یک ارزان فروشی خوب و مطمئن است که متنوع ترین پاافزار ها را با قیمت های مناسب و در کیفیتی مثال زدنی، به دست متقضایان می رساند.

از کجا کفش عمده ارزان بخریم؟

      • یکی از دلایل مراجعه به کانال تولیدی کفش ارزان، فرصت خرید پاپوش به صورت عمده است. وقتی مغازه داران و فروشندگان پا افزار، محصولات مورد نیاز بازار را به شکل عمده تهیه می کنند، در واقع در حال سودگیری می باشند. از آنجا که قیمت کفش عمده برای فروشندگان، پایین تر از قیمت پاپوش به صورت خرده تمام می شود، آنها می توانند با خرید عمده کفش و فروش آن به صورت خرده، کسب درآمد کنند. از اینرو عمده فروشی، خود یکی از دلایل ارائه کفش ارزان می باشد.

از جمله این عمده فروشی ها که در زمره بزرگترین کانال تولیدی کفش ارزان در ایران به شمار می آید، شرکت تزار مارکت است. مجموعه تزار علاوه بر عمده فروشی کفش، فروش عمده صندل و دمپایی نیز دارد.

کانال تولیدی و فروش عمده کفش ارزان - مرکز تزارمارکت
کانال تولید و فروش عمده کفش ارزان و باکیفیت – ایران،قم – کفش تزارمارکت

تزار مارکت چطور کار می کند؟

      • تزار مارکت (Tezarmarket.com) به عنوان کانال تولیدی کفش ارزان با دو دهه سابقه در تولید و تجارت پاپوش، به فروشندگان، تولید کنندگان و تاجران عزیز در دستیابی به اهداف خود یاری می رساند. شما می توانید با تزار مارکت هم محصولات تولیدی خود را بفروشید و هم محصولات تولیدی دیگر کارگاه ها را به صورت عمده خریداری نمایید. تزار مارکت، حلقه ارتباطی بازار پاپوش است. این شرکت یکی از بزرگترین مرجع های فعال در زمینه تولید، تامین و عرضه کفش، صندل و دمپایی در ایران می باشد که آوازه صادرات آن به کشور های دیگر هم رسیده است.

اگر قصد خرید پاپوش های متنوع، باکیفیت و جدید را دارید، می توانید به کانال تلگرام تزار به آدرس tezarmarket@ مراجعه کنید. شما می توانید به صورت آنلاین، بیش از 3 هزار محصول جدید را که هر روز در حال بارگذاری می باشد، در کانال تلگرام تولیدی کفش تزار مشاهده کرده و از قیمت و سایر مشخصات آنها نیز آگاه شوید. تزار مارکت برای تاجران و فروشندگان عزیز، فرصت سفارش محصولات دلخواه از کانال تولیدی کفش ارزان به همراه تخفیفات ویژه را فراهم آورده است.

شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *