خرید از کارخانه دمپایی عمده پاپا تزار

آنچه در این مقاله شرح داده ایم ...

برای دیـدن لیست قیمت +جزئیات حراجی مخصوص شب عید 1402 در کـانـال های زیر عضو شوید :

برای دیـدن لیست قیمت +جزئیات حراجی مخصوص شب عید 1403 در کـانـال های زیر عضو شوید :

 

اختراعی به قدمت تاریخ

پاپوش جز نیازهای همیشگی و تمام نشدنی بشر است و مانند تمام کالاهای هم قطار خود بازاری همیشگی دارد‌. برای تامین این نیاز در تمام کشورها خط تولید انواع کفش با کیفیت های گوناگون دیده می شود و برندسازی در این صنعت بسیار جا افتاده است. در ایران نیز شهرهایی مانند تهران، قم، مشهد، تبریز و … انواع پاپوشهای با کیفیت را مطابق سلیقه و تقاضای جامعه ارائه می دهند. از تولیدی های قوی کشور می‌توان به کارخانه دمپایی پاپا اشاره کرد که توانسته مدرنیته و کیفیت را با هم ادغام و محصولی ممتاز را به بازار عرضه کند.

اما چرا پاپوش ها تا این اندازه با زندگی انسان عجین شده اند؟ کفشها به عنوان یکی از قدیمی ترین اختراعات بشر نقش مهمی در تاریخ، فرهنگ و اقتصاد جهان دارند. از آنجا که پا برهنه راه رفتن آن هم در مسافت های طولانی واقعا آزاردهنده بود؛ فکر محافظت از پاها و خلاصی از درد و رنج آنها خیلی زود در ذهن انسان جای گرفت. مردمان قدیم در ابتدا از هر وسیله ای که در دسترس‌شان بود برای ایجاد یک پوشش و فاصله انداختن بین پاها و زمین استفاده می کردند.

طبعا این پاپوش های اولیه به دلیل عدم وجود دوخت درست و زیره، به سرعت خراب شده و بیشتر یکبار مصرف بودند. از آنجا که همیشه نیاز است که سبب اختراع می شود؛ بشر شروع به ابداع پاپوش های جدید با مواد متفاوت نمود.

در طی سالها پاپوش های پوست، پشم، چرم، چوب و … هر کدام برای مدتی مهمان پاهای انسان بودند. بعدها پا افزارها در معرفی طبقه اجتماعی افراد نقش مهمی یافتند و نماینده اشرافی‌گری شدند. به تدریج الگوها و طراحی های ثابتی به این صنعت راه یافت و اضافه شدن زیره، دوامی چند برابری به آن افزود. زیره ها نیز در ابتدا از مواد طبیعی ساخته می شدند و امروزه با پیشرفت علم شاهد جنس‌های لاستیکی، پی وی سی، پیو و حتی زیره های تولید پرینترهای سه بعدی هستیم.

یک مدل روفرشی زمستانه زیبا و سبک

خرید عمده از کارخانه دمپایی پاپا

یکی از مهمترین نکاتی که هر تاجر، فروشنده یا توزیع کننده موفق باید به آن مسلط باشد شناخت عمده فروشان و تولیدکنندگان معتبر و با سابقه است. کارخانه دمپایی پاپا سالهاست که در زمینه تولید انواع دمپایی در هر رده سنی، جنس و مدل پیشتاز بوده و اعتبار خوبی در بازار کسب کرده است

. به دلیل تقاضای بالا برای محصولات این کارخانه و بسیاری از تولیدی های قوی در ایران، تولیدی کفش تزار به هدف ایجاد یک بازار منسجم و درجه یک اقدام به گردآوری این اجناس در کانال های فروش خود کرده است. در لینک های مجازی مانند کانال تلگرام کفش تزار، همه روزه امکان بازدید از بیش از ۳ هزار محصول به همراه خصوصیات مربوطه وجود داشته و دیگر نیازی به رفتن به مغازه های متعدد و صرف وقت و هزینه فراوان نیست.
این کانال همچنین به منظور اثبات حسن نیت خود و ایجاد محیطی امن برای کاربران، کلیه مجوزها و نمادهای فضای مجازی را تهیه و در معرض دید عموم قرار داده است.

یکی از بزرگترین نگرانی ها در هر خرید عمده بحث قیمت و سلامت کالاست. بسیاری از عمده فروشان به دلیل عدم توجه به همین دو اصل در کار خود موفق نبوده و به تدریج مشتریان را از دست داده اند. از آنجا که تزار مارکت رضایت و خشنودی مشتری را اصل اول کار قرار داده است؛ به خوبی از لزوم رعایت این دو فاکتور آگاه است. بر همین اساس با حذف واسطه ها، محصولات مراکزی مانند کارخانه دمپایی پاپا را با قیمتی ویژه و شرایط خاص عرضه کرده و به خصوص برای خریداران عمده فرصتی استثنایی را رقم زده است. از طرف دیگر تولیدی کفش تزار با قرار دادن تیم کنترل کیفی، تمام محصولات را قبل از ارسال از نظر سلامت بند و زیپ، زدگی و ساییدگی، رویه و زیره و تطابق کامل با سفارش مشتری چک می نماید.

این مورد نیز در خرید های عمده بسیار حائز اهمیت است. در نهایت خرید عمده از کارخانه دمپایی پاپا یا سایر تولیدی های بنام با رعایت نکات ذکر شده، کاری مشکل و وقت گیر است که با ایجاد شرایط به صرفه شرکت تزار به عنوان نمایندگی دمپایی پاپا تهران دغدغه های خریداران تا حد زیادی برطرف شده است.

در هنگام امتحان کفش جوراب مناسب به پا داشته و هر دو لنگه را بپوشید

توصیه های تزار مارکت در هنگام انتخاب کفش

خرید کردن برای اکثر ما یک فعالیت لذت بخش و آرامش دهنده است. اما در بسیاری موارد این حس خرسندی تنها برای مدت کمی بعد از خرید باقی می ماند. علت آن می تواند مواردی چون دوام کم جنس، راحت نبودن، پیدا نکردن مدل مورد نظر یا قیمت ارزان تر کالای خریداری شده در فروشگاهی دیگر باشد. به همین دلیل در ادامه به نکاتی کاربردی برای انتخاب مناسب ترین پاپوش اشاره خواهیم کرد:

پوشیدن هر دو لنگه کفش

با وجود اینکه ما جز موجودات بیلترال یا دارای تقارن دو طرفی هستیم؛ باز هم اعضای بدن در یک سمت عموما اندکی بزرگتر از سمت دیگر هستند. بسیاری از مردم از این تفاوت آگاهی داشته و در هنگام انتخاب کفش جملاتی از قبیل “پای چپم کوچکتر است.” یا “این کفش حتی برای پای بزرگ من هم گشاد است.” را با فروشنده ردوبدل می نمایند. این یک واقعیت علمی است و در همین راستا توصیه تزار مارکت این است که چنانچه خرید را به شکل حضوری انجام می دهید؛ هر دو کفش را پوشیده و چند قدم راه بروید.

توجه به قوس کف پا

پا به شکل معمول در هر فرد (چنانچه مبتلا به کف پای صاف نباشید) قوسی مشخص و محسوس داشته و سبب توزیع درست فشار بدن بر پا می شود. عواملی مانند وزن شخص و عادات مختلف در قدم برداشتن می تواند بر میزان قوس کف پا موثر باشد. در نتیجه، این انحنا در بعضی افراد نسبت به دیگران چرخش بیشتری به سمت داخل پا پیدا می کند. در هنگام انتخاب کفش باید اطمینان یابید که پاپوش مورد نظر مناسب طول قوس کف پای شما است.

به این منظور هر دو کفش را پوشیده و بر روی پنجه پا بایستید. شکست و خمش کفش باید دقیقا رو مفصل شست پا، یعنی همان قسمتی که شما تکیه گاه قرار داده اید، اتفاق بیفتد. یکی از ویژگی های محصولات کارخانه دمپایی پاپا رعایت مناسب قوس و انحنای پا است.
خرید عمده دمپایی تزار
پاپوش مجلسی زنانه با رویه اعلا و پاشنه استاندارد تزار

موکول کردن خرید کفش به انتهای روز

همه ما روزانه دقایق زیادی را سرپا بوده و به کارهای روزمره می پردازیم. همین امر سبب تجمع مایعات و ایجاد ادم یا ورم در پاها می شود. در نتیجه کفشی که صبح انتخاب شود؛ ممکن است در شب اندکی تنگ به نظر برسد. برای ممانعت از بروز چنین مشکلی کفش را شبها انتخاب نمایید.

لزوم به پا داشتن جوراب

در زمان انتخاب کفش و در هنگام استفاده از آن همواره از جوراب مناسب استفاده نمایید. به ضخامت جوراب توجه کنید و در هنگام خرید کفش جوراب‌های خیلی نازک یا خیلی کلفت به پا نکنید. به یاد داشته باشید که استفاده از کفش بدون جوراب موجب عوارضی چون سایش پوست، تاول، میخچه و مانند آن می گردد. یکی از فایده های جوراب کمک به جذب رطوبت و تعریق پا است و موجب تعادل دمایی آن می گردد. جوراب تا حد زیادی مانع از بو گرفتن کفش می شود.

 

کتونی عمده
کفش عمده

انتخاب پاپوشی با قابلیت تنظیم

در بسیاری از انواع پاپوش ویژگی هایی مانند بند، چسب، بندک و … پیش بینی شده که قابل تنظیم بوده و کفش را کاملا روی پا فیکس و محکم می کند. چنین پاپوش هایی برای پا مناسب تر بوده و می‌توانند تا حد زیادی حمایت ایجاد کنند. این که کفش بتواند خود را با تغییرات پای شما هماهنگ کند قابلیت ارزشمندی است. در اکثر محصولات کارخانه دمپایی پاپا وجود ضمائم کمکی، مانع از لق خوردن پاپوش بر روی پا می‌شود. در مدل های فاقد بند و چسب نیز طراحی به گونه ای می باشد که پستی و بلندی های پا را پوشش داده و یک پا افزار فیکس را عرضه می نماید.

یک مدل دمپایی طبی چسب دار قابل تنظیم جهت بیماران دیابتی

فضای کافی پنجه

بعد از پوشیدن کفش لازم است تحرک انگشتان و فاصله آنها تا فضای داخلی پنجه چک شود. اگر انگشتان به هم بچسبند، روی هم قرار گیرند یا هیچ فضایی در جلوی آنها وجود نداشته باشد؛ کفش مناسب پای شما نیست. البته وجود فاصله زیاد به همان نسبت سبب لق خوردن پا در کفش، خستگی، پیچ خوردگی مچ و عدم تعادل خواهد شد.

پاشنه و زیره استاندارد

پاشنه ها می توانند تاثیر بسزایی در راحتی یا آزردگی پا داشته باشند. هرچه پاشنه بلندتر و سطح مقطع آن باریکتر شود؛ فشار بیشتری به تاندون‌ها، مفاصل مچ، زانو و کمر خواهد آورد. با این وجود یک کفش کاملا تخت و بدون پاشنه نیز انتخابی نادرست و مضر است. بهتر است پاشنه ارتفاعی بیش از ۳ سانت نداشته و پهن باشد. زیره باید انعطاف پذیر بوده و زیاد از حد خشک یا نرم نباشد. زیره ها نقش اصلی را در کیفیت و عملکرد کفش بازی می کنند. بنابراین در هنگام انتخاب پاپوش درباره جنس زیره و ویژگی های آن از فروشنده اطلاعات بگیرید. در بسیاری از محصولات کارخانه دمپایی پاپا از بهترین انواع زیره استفاده شده و پاپوش ها حالت طبی به خود گرفته اند.

قیمت مناسب

زمانی که سرانجام پاپوشی مناسب را که تمام نکات فوق در آن رعایت شده یافتیم به قسمت ترسناک خرید یعنی بحث قیمت خواهیم رسید‌. گاهی پاپوش انتخابی ما آنقدر گران است که ناچار می شویم از خرید صرف نظر کرده یا به دنبال نمونه ای ضعیف‌تر اما ارزان بگردیم. این مشکل که در خریدهای تک و جزیی بیشتر به چشم می آید سبب شده تا اکثر مردم اقدام به تهیه اجناس از حراجی ها و ارزان فروشی ها نمایند.

تولیدی کفش تزار که خود تولید کننده، تامین کننده و صادر کننده انواع پاپوش می باشد؛ با شناسایی این نیاز جامعه حرکتی مثبت و رو به جلو را رقم زده است. به این شکل که با عرضه اجناس با کیفیت کمپانی های معروف سطح کشور مانند کارخانه دمپایی پاپا به قیمت خط تولید، یک خرید شگفت انگیز را ممکن ساخته است‌‌. مزایای انجام خرید عمده با این شرایط هم کم نیست.

چرا که تجار و بازاریان با یک خرید عمده ارزان قادرند یک قیمت گذاری منطقی در کنار سود قابل قبول داشته باشند و قدرت خرید بازار هدف خود را رعایت نمایند.

سرپایی های حوله ای از پرطرفدارترین محصولات کارخانه دمپایی پاپا هستند

سلامت بدن در گرو سلامت پا

پا فقط یک اندام حرکتی نیست. اعصاب، استخوان ها و مفاصل این عضو مهم آنچنان با سایر ارگان‌های بدن عجین شده اند که کوچکترین مشکل و مخاطره در عملکرد آنها بر همه اندامها تاثیر می گذارد. پاها در دورترین فاصله از قلب قرار گرفته اند که همین امر خون‌رسانی و اکسیژن رسانی به آنها را مشکل می کند.

از آنجا که پا در تمام عمر عهده دار حمل بدن و تحمل وزن فرد است؛ یک عضو به شدت درگیر بوده و انتخاب پاپوش مناسب می تواند تا حد زیادی از این فشارها و مخاطرات ذکر شده بکاهد. برای داشتن یک پاپوش استاندارد بهتر است کفشی انتخاب شود که در کنار نکات بالا از زیره و قالب طبی برخوردار باشد.

خصوصا در پاپوش هایی مانند دمپایی ها که نسبت به سایر پا افزارها استفاده طولانی تری در طی روز دارند؛ لازم است بحث طبی بودن در نظر گرفته شود. در ادامه به تعدادی از خصوصیات سرپایی های طبی کارخانه دمپایی پاپا اشاره خواهیم کرد:

طراحی ویژه

یکی از مشکلات بسیاری از دمپایی ها لغزش پا به جلو یا عقب در زمان راه رفتن سریع است. همین مسئله علاوه بر به هم زدن تعادل فرد، می تواند زمینه ساز پیچ خوردگی مچ یا برگشتن انگشتان شود. دمپایی های طبی کارخانه دمپایی پاپا با طراحی خاص در کناره ها و طول پاپوش، تا حد زیادی از این مشکل کاسته اند.

خون رسانی مناسب

همانطور که عنوان شد گردش خون در پا به دلیل بحث جاذبه و فاصله با قلب گاهی با مشکل مواجه می شود. در وریدهای پای همه ما دریچه هایی به نام دریچه لانه کبوتری وجود دارد که به برگشت خون به قلب کمک می کند. سرپا ماندن های طولانی، خم و راست نکردن پا، چاقی، آسیب های بافتی، ژنتیک و مواردی از این دست می توانند سبب تخریب این دریچه ها و شروع بیماری واریس باشند.

یکی از مهمترین روش های پیشگیری از واریس، جدا از اصلاح سبک زندگی، استفاده از پاپوش های طبی است. به سبب قالب و زیره حرفه‌ای در این مدل کفش ها، بالا آمدن خون از تحتانی ترین قسمت پا تسهیل شده و فشار کمتری به دریچه‌ها وارد می شود.

دمپایی با طراحی ویژه جهت لق نخوردن پا و ثابت ماندن پاپوش

کمک به بیماران نوروپاتی

چنانچه محرکی سبب تخریب سیستم اعصاب محیطی شود، ممکن است فرد دچار علائم نوروپاتی گردد. در این حالت فرد احساس گزگز ، کرختی و دردهای تیز و عذاب آور در دست و پا می کند. نوروپاتی به دلایل مختلفی بروز می کند که تعدادی از آنها عبارتند از:

  • دیابت

  • سندرم خود ایمنی

  • مسمومیت

  • سرطان

  • ژنتیک

دیابت یکی از شایع ترین عوامل نوروپاتی است که خود به شدت بر سلامت پا موثر است. به دلیل شیوع روزافزون پای دیابتی در جهان، مطالعات گسترده ای روی زخمها و عوارض این بیماری انجام شده است. پزشکان زخم های پای دیابتی را ناشی از کاهش گردش خون در پا می دانند که اگر به موقع شناسایی نشود حتی تا مرحله قطع عضو نیز پیشروی می کند.

پا در بیماران دیابتی به دلیل مشکلات ناشی از نوروپاتی بیحس شده و گاهی زخم ها تا مرحله رسیدن به عفونت شناسایی نمی شوند. بنابراین لازم است در این افراد پاها روزانه چک شده و به کوچکترین خراش یا ساییدگی رسیدگی شود. برای انتخاب پاپوش برای این بیماران منحصرا باید از پاپوش‌های طبی (بخصوص دمپایی های طبی) به دلیل راحتی بیشتر و خون رسانی مناسب بهره گرفت.

کمک به تقویت و بهبود آسیب ها

همانطور که در مقالات گذشته نیز عنوان شد طراحی پاپوش های طبی به گونه ای است که بیشترین هارمونی را با انحنا و قوس پا دارد. نتیجه پوشیدن دراز مدت این قبیل پا افزارها، تقویت و ورزیدگی تدریجی عضلات پا است‌. این موضوع به ویژه در افرادی که تجربه آسیب یا جراحی در اندام حرکتی، کمر و لگن داشته اند؛ بسیار موثر است. سرپایی های طبی کارخانه دمپایی پاپا در کنار راحتی، سبکی و زیبایی سبب بهبود دردهای مزمن مفاصل و افزایش عملکرد بیمار خواهند شد‌. با توجه به عرضه این محصولات پر تقاضا در بازار تزار مارکت با کم‌ترین هزینه، دیگر تهیه پاپوش طبی درجه یک با قیمت ارزان دور از دسترس نیست.

در هنگام خرید پاپوش از وجود ف

شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *