بزرگترین کانال پخش تولیدی کفش عمده 2022 +قیمت ویژه

آنچه در این مقاله شرح داده ایم ...

برای دیـدن لیست قیمت +جزئیات حراجی مخصوص شب عید 1402 در کـانـال های زیر عضو شوید :

برای دیـدن لیست قیمت +جزئیات حراجی مخصوص شب عید 1403 در کـانـال های زیر عضو شوید :

بهترین مرکز خرید کفش زنانه عمده

کفش زنانه عمده ، از جمله مایحتاج ضروری خانم‌ها بوده و در طرح، مدل ، رنگ و همچنین برند و نام‌های تجاری مختلفی به بازار عرضه می‌شود. در صورتی که شما از جمله فروشندگان صنعت کفش محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مساله تنوع را در چیدمان محصولات فروشگاه خود ( هم بازارهای آنلاین و هم بازارهای حضوری) مد نظر داشته باشید!

یکی از سوالات اساسی که فروشندگان مشغول به کار در صنعت کفش، معمولا با آن مواجه می‌باشند، این است که در میان انواع مختلف کفش، چه مدل کفشی از فروش بیشتر برخوردار بوده و در ویترین فروشگاه‌های مجازی و حضوری، توجه بیشتری را از سوی مشتریان به خود جلب می‌کند؟ همچنین نیاز به شناسایی یک مرکز معتبر جهت خرید کفش عمده زنانه نیز از جمله دغدغه‌های مهم این فروشندگان است. در صورتی که شما نیز در پی یافتن پاسخ این سوالات هستید، به طور حتم، خواندن ادامه مطلب خالی از لطف نخواهد بود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید!

خرید کفش عمده زنانه
تولیدی کفش عمده زنانه تزارمارکت

ویژگی‌های مهم کفش زنانه عمده خوب

همانطور که می‌دانید پا، حساس‌ترین عضو بدن است. بنابراین انتخاب یک پوشش سبک و نرم جهت حفاظت از آن، بسیار حائز اهمیت است.  در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی‌های یک کفش زنانه خوب پرداخته می‌شود. مطمئن باشید در صورت توجه به این فاکتورها به هنگام خرید کفش، خریدی با کیفیت را تجربه خواهید کرد.

ویژگی‌های مهم کفش زنانه عمده خوب
پاپوش مجلسی زنانه با رویه اعلا و پاشنه استاندارد تزار

قیمت مناسب کفش زنانه عمده

هیچ وقت، خوش قیمتی و قیمت مناسب کفش زنانه عمده را با ارزان قیمت بودن محصول، یکسان ندانید! چرا که کفش‌های بسیار ارزان قیمتی در بازار یافت می‌شوند که از نظر کیفیتی، بسیار نامرغوب بوده و فارغ هر گونه ارزش خریدی می‌باشند.

در نظر داشته باشید که خوش قیمتی و قیمت مناسب، یک ویژگی کاملا نسبی است که بر اساس فاکتورهای مختلفی همچون طرح ، دوام، جنس و کاربرد کفش مشخص می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در خرید کفش عمده زنانه، به دنبال ارزان قیمت‌ترین‌ها! نباشید.

بلکه باید بر آن دسته از  محصولاتی که علیرغم برخورداری از کیفیت مناسب، قیمت مناسب‌تری دارند، تمرکز نمایید، تا بدین ترتیب بتوانید بالاترین ارزش را به مشتریان خود ارائه دهید.

خرید از کفش الف یکی از بزرگترین تولیدی های کفش ایران یک انتخاب بی نطیر است

 

کفش چرم عمده کفش تزار
دمپایی عمده زنانه

خرید کفش زنانه عمده تزار

قالب مناسب کفش عمده زنانه

یکی از مهمترین فاکتورهای کفش زنانه عمده با کیفیت، قالب آن می‌باشد. به طور حتم، کفش تنگ علاوه بر ایجاد حسی ناخوشایند و اذیت شدن پا، به آسیب‌های مختلفی همچون تاول زدن پا نیز منجر می‌شود. به گفته متخصصین این صنعت، کفش دارای قالب مناسب، کفشی است که در قسمت جلویی کفش از فضای لازم  برای حرکت انگشتان برخوردار باشد. خوب است بدانید که پا در هنگام راه رفتن، نسبت به حالت سکون ممکن است حتی تا یک سانتی متر نیز افزایش سایز داشته باشد! بنابراین به هنگام فروش کفش به مشتریان خود، حتما بایستی این نکته را در نظر داشته باشید.

پاشنه استاندارد

یکی از آیتم‌هایی که موجب تنوع بالای کفش عمده زنانه می‌شود، اندازه پاشنه آن‌ها می‌باشد. هر کفشی بسته به نوع کاربرد و موقعیتی که از آن استفاده می‌شود، دارای پاشنه کوتاه و یا بلند است. اندازه پاشنه مهم نیست! آنچه که مهم  است پایداری پاشنه و عدم تکان خوردن آن به هنگام راه رفتن با کفش می‌باشد. علاوه براین، نحوه ساخت پاشنه نیز  بایستی بر اساس اصول و استانداردهای کیفی لازم صورت گرفته و موجب اعمال فشار بسیار زیاد به پا و یا رگ به رگ شدن پا نشود!

کفش عمده تزار، از جمله مراکز شناخته شده و معتبر در عرضه و توزیع بهترین کفش عمده زنانه است که از طریق حذف واسطه‌های متعدد، توانسته است از نظر قیمتی نیز کفش‌هایی بسیار خوش قیمت را به مشتریان عرضه کند. بر همین اساس، در صورت تمایل به خرید کفش زنانه به صورت عمده، تردید نداشته و از کفش‌های این مجموعه دیدن نمایید. در نظر داشته باشید

که مجموعه تزار علاوه بر فروش حضوری محصولات خود در بازار تزار واقع در بازار پاچنار، به منظور رفاه حال هر چه بیشتر مشتریان، امکان خرید اینترنتی محصولات خود را نیز میسر ساخته است و در صورت تمایل به خرید غیرحضوری می‌توانید از طریق وب سایت و یا شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام سفارش خرید خود را پیگیری نمایید.

 

پرکاربردترین کفش‌ زنانه عمده

همانطور که در قسمت‌های بالاتر به آن اشاره شد، طرح و مدل کفش عمده زنانه محدود به طیف خاصی نبوده و از طرح و تنوع بسیار گسترده‌ای برخوردار است. این تنوع در حوزه کفش‌های زنانه در مقایسه با کفش‌های مردانه و کودکان، بسیار مشهودتر است! در ادامه به برخی از رایج‌ترین کفش‌های زنانه پرداخته می‌شود.

پرکاربردترین کفش زنانع عمده
قیمت مناسب کفش زنانه عمده تزار

کفش زنانه عمده مجلسی

کفش مجلسی، از جمله کفش‌های پرکاربرد هر خانم شیک پوشی است! در نظر داشته باشید که کفش‌های مجلسی نیز از نظر طرح و مدل در طیف بسیار متنوعی در بازار یافت می‌شوند. یکی از رایج‌ترین کفش‌های مجلسی، کفش پاشنه بلند است  که جهت استفاده در موقعیت‌های مهمانی و مجالس مختلف، با استقبال خرید بالایی از سوی بانوان مواجه است

 

. با توجه به اینکه در طول مهمانی ، خانم‌ها ممکن است به طور مستمر در حال فعالیت و راه رفتن باشند، بنابراین استاندارد بودن این کفش‌ها بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی‌های یک کفش مجلسی مرغوب و دارای استانداردهای کیفی لازم پرداخته می‌شود:
  • در یک کفش مجلسی پاشنه بلند، وجود یک رکاب برای دور مچ پا می‌تواند به عنوان یک تکیه گاه عمل کرده و مانع از سر خوردن و خستگی مفرط پا شود.
  • معیار مهم دیگر، پایداری و مرغوب بودن جنس پاشنه پا جهت ایجاد راحتی پا می‌باشد.

در نظر داشته باشید که کفش مجلسی خانم‌ها محدود به کفش پاشنه بلند نمی‌باشد! بسیاری از خانم‌ها نیز در مجالس و مهمانی‌های خود ترجیح می‌دهند که از کفش صندل استفاده کنند. این کفش‌ها هم به صورت صندل‌های بدون پاشنه و هم صندل‌هایی با پاشنه بلند و یا نیمه پاشنه به بازار عرضه می‌شوند.

از مهمترین معیار و ویژگی‌های یک کفش مجلسی صندل می‌توان به مواردی همچون جنس خوب زیره کفش، اندازه مناسب بندهای صندل، و همچنین پایداری پاشنه صندل اشاره کرد.

در صورت تمایل به خرید انواع کفش شیک زنانه عمده از جمله صندل عمده زنانه و یا کفش پاشنه بلند، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه کفش‌های تزار دیدن نمایید.

برای خرید دمپایی عمده می توانید به کانال دمپایی تزار مراجعه نمایید..

کفش زنانه عمده روزمره

از دیگر کفش‌های رایج مخصوص خانم‌ها می‌توان به کفش زنانه عمده روزمره اشاره کرد. موارد کاربرد این کفش‌ها بسیار گسترده بوده و خانم‌ها می‌توانند در موقعیت‌های مختلفی همچون پیاده روی، خرید کردن و بسیاری از فعالیت‌های متداول زندگی از آن استفاده کنند. به نمونه‌ای از این کفش‌های روزمره می‌توان به کفش کتانی، کفش اسپرت، کفش صندل و کفش‌هایی از این قبیل اشاره کرد. یکی از جدیدترین کفش‌های تولیدی در این طبقه، کفش بافتنی است که توانسته است توجه بسیاری از خانم‌ها را به سمت خود معطوف نماید! در صورت تمایل به خرید انواع مختلف کفش بافتنی، از کفش‌های بافتنی مجموعه تزار حتما دیدن نمایید.

شایان ذکر است که  مهمترین مشخصه‌ یک کفش روزمره زنانه، راحتی این کفش‌ها می‌باشد! این کفش‌ها از نظر راحتی بایستی به قدری راحت باشند که هیچ گونه فشاری را به انگشتان و عضلات پا وارد نکرده و احساس راحتی و خوشایندی را در مصرف کننده ایجاد کنند.

چرخه عمر محصول و داوم و جنس این کفش‌ها نیز از دیگر فاکتورهای مهم یک کفش روزمره است. همانطور که از نام این کفش‌ها پیداست، این کفش‌ها از نظر میزان مصرف، به طور روزمره استفاده می‌شوند و بنابراین، مهم است که که از جنس خوب و با کیفیتی ساخته شده باشند.

در صورتی که فروشنده کفش می‌باشید، در چیدن ویترین فروشگاه خود ،حتما آن دسته از کفش‌های روزمره‌ای که از استانداردهای کیفی لازم برخوردار هستند را جهت فروش مدنظر قرار دهید. در صورت نیاز به خرید عمده بهترین کفش‌های روزمره زنانه، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تزار دیدن نمایید. از مهمترین کفش‌های روزمره این مجموعه می‌توان به مواردی همچون کفش اسپرت عمده زنانه ، کتونی عمده زنانه، کالج زنانه، کفش راحتی زنانه عمده و غیره اشاره داشت. کفش بافتنی نیز از دیگر کفش‌های روزمره و جدید این مجموعه است که از نظر طرح و مدل، در طیف گسترده‌ای به مشتریان عرضه می‌شود.

کفش عمده اداری زنانه

با توسعه جامعه صنعتی، زنان نیز همراستا با مردان در طول هفته مشغول به کار می‌باشند. یکی از عوامل مهم در کاهش بار خستگی زنان شاغل، استفاده از کفش‌های اداری استاندارد می‌باشد. در نظر داشته باشید که ساختار یک کفش اداری از نظر طرح و شکل ساده بوده و از نظر رنگ نیز معمولا در طیف محدودی از رنگ‌های قهوه‌ای، طوسی، سورمه‌ای و مشکی به بازار عرضه می‌شود.

خرید کفش عمده مخصوص اداری زنانه
کفش عمده اداری زنانه تزار

 

علاوه بر این، کفش اداری استاندارد، کفشی بدون پاشنه و یا دارای پاشنه متوسط بوده و همچنین روباز و بندی نمی‌باشد! در نظر داشته باشید که کفش‌های اداری دارای پاشنه بلند، در حین انجام فعالیت‌های شغلی موجب اذیت شدن پا شده و از این نظر نمی‌توان این کفش‌ها را کفش استانداردی به شمار آورد!

از نظر جنس نیز بهترین کفش‌های اداری، کفش‌های چرم هستند. از مهمتری مزیت‌های کفش اداری چرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داوم بالا
  • سهولت و سرعت تمیز کردن و براق انداختن کفش
  • قابلیت تنفس بالای کفش: در نظر داشته باشید که وجود این ویژگی موجب می‌شود که در شرایطی که از ساعات بسیار طولانی از کفش استفاده می‌شود، کفش بو نگیرد.

در صورتی که در زمینه فروش کفش زنانه مشغول به کار می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم در خرید کفش عمده اداری زنانه، حتما محصولات مراکز معتبر را مدنظر قرار دهید. کفش تراز از جمله مراکز خوش سابقه در عرضه و توزیع انواع کفش زنانه جدید اداری و طبی عمده به شمار می‌رود. این مرکز توانسته است علاوه بر کیفیت بالای محصولات خود، از نظر قیمتی نیز کفش‌های اداری بسیار خوش قیمتی را به مشتریان عرضه نماید. در صورتی که امکان خرید حضوری برای شما میسر است، پیشنهاد می‌کنیم از مرکز فروش عمده تراز در بازار چنار دیدن فرمایید. همچنین در صورتی که خرید غیرحضوری را ترجیح می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه کفش‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی این مجموعه(تلگرام، اینستاگرام) و همچنین وب سایت کفش عمده تراز، دیدن نمایید. بخش پشتیبانی این مجموعه به صورت تمام وقت آماده رفع کلیه نیازهای اطلاعاتی شما جهت خرید آنلاین محصول می‌باشد.

 

کتانی، کفش ورزشی و اسپرت زنانه عمده

به طور حتم، کفش‌های ورزشی نیز از دیگر کفش‌های پرکاربرد زنانه هستند. استفاده از کفش‌های کتانی و اسپرت برای ورزش و همچنین پیاده‌روی، از دیگر کفش‌های پر تقاضا از سوی جامعه زنان می‌باشند. در صورتی که در ویترین مجازی و حضوری فروشگاه خود، بخشی را به کفش‌های اسپرت زنانه اختصاص داده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از کفش‌های مجموعه تزار دیدن فرمایید.

کفش ورزشی عمده کتانی، کفش ورزشی و اسپرت زنانه عمده
خرید عمده کتونی تزار از کارخانه
این مجموعه ارائه دهنده بهترین و خوش قیمت‌ترین انواع مختلف کتانی و کفش اسکیچرز عمده زنانه بوده و توانسته است بخش قابل توجهی از بازار عمده فروشی کفش اسپرت را به دست آورد. در صورتی که به عنوان یک فروشنده کفش مشغول به کار می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم در خرید عمده کفش اسپرت زنانه حتما موارد زیر را مدنظر قرار دهید:
  • در نظر داشته باشید که در کفش‌های ورزشی، قابل تنفس بودن کفش دارای اهمیت زیادی است. چرا که در شرایط ورزش، پا دچار تعریق زیادی شده و در صورتی که کفش فاقد منافذی جهت ردو بدل کردن هوای داخل کفش با هوای محیط باشد، در این صورت علاوه بر ایجاد گرمای زیاد داخل کفش موجب بو گرفتن پا نیز می‌شود.
  • انعطاف پذیری را می‌توان از دیگر ویژگی‌های یک کفش ورزشی استاندارد به شمار آورد. چرا که در شرایط ورزش، پا ممکن است در موقعیت‌های مختلفی قرار گیرد و بنابراین، باید از انعطاف پذیری لازم جهت خم شدن برخوردار باشد. خشک بودن یک کفش ورزشی، مطمئنا آسیب‌های قابل توجهی به پا وارد می‌کند.
  • از دیگر ویژگی‌های یک کفش ورزشی مناسب، می‌توان به نرم بودن زیره‌ی آن اشاره کرد. در صورت خشک بودن زیره کفش، مصرف کننده خیلی زود احساس خستگی در پای خود خواهد کرد!

کفش عمده تابستانی و صندل زنانه

در فصل تابستان، بانوان ترجیح می‌دهند از کفش‌هایی خنک و دارای قابلیت تنفس استفاده کنند. در واقع، در فصل تابستان، آن دسته از کفش‌هایی که به رد و بدل کردن هوا می‌پردازند، از استقبال و تقاضای بهتری برخوردارند. کفش‌های صندل و اسپرت را می‌توان کفش‌هایی بسیار عالی برای فصل تابستان به شمار آورد.

در صورتی که جهت خرید عمده کفش تابستانی و صندل زنانه، به دنبال مرکزی معتبر و خوشنام می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه کفش‌های عمده تزار دیدن فرمایید. فروشگاه تزار ارائه دهنده انواع کفش اسپرت و تابستانی در رنگ و طرح‌های مختلف بوده و توانسته است توجه بسیاری از خرده فروشان را به سمت مجموعه خود معطوف کند.

خرید عمده صندل تزار
کفش عمده تابستانی و صندل زنانه

کفش زمستانی و بوت زنان به صورت عمده

فصل زمستان به دلیل شرایط آب و هوایی سرد خود، کفش ویژه و مخصوص خود را می‌طلبد! انواع کفش‌های زمستانی را می‌توان در دو گروه بوت‌های ساق بلند و بوت‌های ساق کوتاه و یا همان نیم بوت، طبقه بندی کرد. البته آن دسته از کفش‌های اسپرتی که جنس آن‌ها بسیار مستحکم بوده و آب و سرما را از خود عبور نمی‌دهند، نیز معمولا با استقبال بالایی جهت استفاده در زمستان مواجه می‌باشند. در خرید عمده کفش‌های زمستانی عمده، توجه به موارد زیر حائز اهمیت است:

  • به طور حتم، گرم بودن یک کفش زمستانی، مهم‌ترین مشخصه آن است. یک کفش زمستانی مناسب باید پا را از هر گونه سرما و یخ زدگی محافظت کند. با سرد شدن پا، این سرما به کل بدن منتقل شده و احساس ناخوشایندی را در مشتری ایجاد خواهد کرد.
  • ضد آب بودن کفش از دیگر ویژگی‌هایی است که یک کفش زمستانی بایستی دارا باشد. بوت‌های از جنس جیر و یا چرم به دلیل ضد آب بودن، کفش‌های بسیار مناسبی برای فصل‌های سرد سال محسوب می‌شوند. و در نهایت لازم به ذکر که در خرید یک کفش زمستانی حتما مدنظر داشته باشید که کفش انتخابی از زیره آج دار برخوردار باشد. وجود این زیره موجب می‌شود که فرد در مسیرهای لغزنده با سر خوردن و آسیب دیدگی مواجه نباشد!

در صورتی که برای چیدمان فروشگاه خود نیازمند خرید کفش عمده زنانه گرم، دارای زیره آج دار و همچنین ضد آب می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم مجموعه محصولات کفش تراز را از دست ندهید! این فروشگاه، عرضه کننده عمده بهترین بوت‌ و نیم بوت‌های عمده زنانه می‌باشد.

 

دمپایی عمده زنانه

کاربرد دمپایی زنانه محدود به موقعیت خاصی نبوده و در موقعیت‌های مختلفی از سوی بانوان استفاده می‌شود. به عنوان مثال، برخی از خانم‌ها برای راه رفتن روی فرش، از دمپایی روفرشی استفاده می‌کنند. استفاده از دمپایی پلاستیکی داخل حیاط و همچنین سرویس‌های بهداشتی را می‌توان از دیگر کاربردهای دمپایی زنانه دانست. در نظر داشته باشید که با توجه به آنکه دمپایی از کاربرد زیادی در امور روزمره خانه برخوردار است، لازم است که حتما سبک باشد! چرا که یک دمپایی سنگین، حتما اذیت شدن پای فرد را به دنبال خواهد شد.

خرید عمده دمپایی تزار
دمپایی عمده زنانه تزار

در پایان لازم به ذکر است که در صورتی که به عنوان فروشنده انواع کفش زنانه مشغول به کار می‌باشید، در کنار فروش کفش، حتما فروش دمپایی زنانه را نیز در سبد فروش خود بگنجانید! شایان ذکر است که شرکت تولیدی کفش عمده تزار مارکت، تولید کننده، تامین کننده و صادر کننده انواع پاپوش بوده و زیر نظر وزارت صنعت و معدن تجارت (ای نماد ،زرین پال) مشغول به فعالیت می‌باشد.

این مجموعه از جمله مراکز عرضه عمده انواع مختلف دمپایی همچون دمپایی عمده فانتزی، دمپایی عمده عروسکی، دمپایی عمده ساده ، دمپایی عمده مجلسی، دمپایی عمده لا انگشتی و طیف بسیار متنوع دیگری از دمپایی‌های زنانه می‌باشد و به دلیل طرح ، رنگ و مدل‌های مختلف دمپایی‌های تولیدی خود توانسته است توجه خرده فروشان بسیاری را به مجموعه خود جلب نماید!

خوب است بدانید که محصولات این مجموعه از گارانتی تعویض نیز برخوردار می‌باشند. با وجود تمام این مزایا، در خرید کفش عمده زنانه از این مجموعه تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام، سفارش خرید خود را در وب سایت tezarmarket.com ثبت نمایید.

شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *